Materiale de Training
Sumar
Filme VIDEO - VÂNZĂRI
Clienţi Pretenţioşi (25 min.)
Cei care lucrează cu publicul, ştiu ce sunt clienţii dificili. Şi pe bună dreptate, prima reacţie la ei este teama. Filmul ne învaţă cum să ne schimbăm atitudinea astfel încât clienţii dificili să devină o sursă de învăţare şi lecţiile pe care le învăţăm prin intermediul lor ne vor ajuta să oferim şi clienţilor obişnuiţi servicii mai bune.
Cum Să Ne Pierdem Clienţii Fără Efort (23 min.)
E uşor să ne pierdem clienţii. Fie prin comportament agresiv, fie printr-unul defensiv. Din fericire e la fel de uşor să-i păstrăm. De asemenea nu toţi clienţii sunt veseli sau plăcuţi, dar aşa cum vom vedea în acest film elementul critic pentru a avea clienţi mulţumiţi este persoana care se ocupă de ei şi comportamentul lor.
Agentul De Vânzări Dezorganizat I+II (27+24 min.)
Acest program poate determina transformarea viziunii oricărui reprezentant de vânzări: mai degrabă un partener profesional decât un simplu reprezentant. Cele două filme au la bază două idei simple despre cum trebuie să se comporte un vânzător bun: “Apreciază-ţi clienţii” şi “Apreciază-te pe tine însuţi”. Aceste puncte de vedere vor schimba inclusiv optica clienţilor faţă de persoana cu care fac afaceri, adică reprezentantul de vânzări.
Negocierea De Vânzări profitabile I+II (21 + 22 min)
Adresate persoanelor direct implicate în activităţi de vânzare şi negociere, cele două filme sunt axate pe tehnici de discuţie, de propuneri de soluţii pentru încheierea unor afaceri cât mai profitabile. Este urmarea logică a celorlalte casete de vânzări Video Arts.
Cum Să Nu Ne prezentăm la târguri (29 min.)
Filmul oferă un ajutor esential tuturor celor care trebuie să îşi reprezinte compania în standul organizat de aceasta la târguri sau expoziţii. Filmul ajută celor care conduc echipa de la stand să îşi coordoneze efortul pentru a cunoaşte cât mai mulţi clienţi potenţiali şi a dezvolta relaţia cu aceştia. Filmul ilustrează multe din capcanele în care pot să cadă cei care nu au experienţă de târg şi apoi oferă soluţii pentru evitarea lor.
Comportament Profesionist La Târguri (24 min.)
Este un film care ne ajută să facem din participarea la un târg o ocazie de a ne prezenta compania în lumina cea mai bună. Prin metoda clasică exemple negative soluţii pozitive învăţăm câteva lecţii importante pentru toţi cei care fac muncă de reprezentare la târguri.
Aşadar Vrei Să Fii Un Vânzător Profesionist Părţile I-IV (26+25-25+29 min.)
Fie că eşti un agent începător sau unul cu experienţă dornic să-şi împrospăteze cunoştinţele, vei savura minutele petrecute cu John Cleese în rolul agentului care nu înţelege de ce după atâţia ani mai are nevoie să asculte un curs pe o casetă. După ce însă cu ajutorul casetei reuşeşte să evite nişte situaţii neplăcute, îi acceptă ajutorul pentru a reuşi în munca anevoioasă de agent.
- Partea I. Se ocupă de pregătire. Cunoaşterea clienţilor, a produselor şi a relaţiei dintre cele două firme, stabilirea de obiective, arta de a pune întrebări.
- Partea a II-a continuă cu tehnica vânzării prin prezentarea produsului, a beneficiilor pe care le are din punctul de vedere al clientului. Vom rezolva apoi obiecţiile clientului, iar în final vom încheia tranzacţia.
- Partea a-III-a abordează tema clienţilor dificili.Nici un vânzător nu are un succes de 100% din vizitele pe care le face şi uneori problema este genul de clienţi de care ne lovim. Este critic de aceea să fim pregătiţi cu tehnicile corespunzătoare pentru a încheia vânzarea. Filmul se ocupă de câteva tipuri mai des întâlnite de clienţi şi de felul în care trebuie să-i tratăm.
- Partea IV. Filmul se ocupă de aspecte şi obişnuinţe ale agenţilor de succes cum ar fi:
- să ţintească mereu mai sus
- să nu acepte un refuz decât după ce l-au înţeles, etc.
- rolul încrederii de sine şi al creativităţii în succesul agentului