Managerul şmecher ştie să iasă din situaţii ...

... în care managerul înţelept nu ar intra.

Programe de Training

Teme de Training

După discuţii detailate cu clientul identificăm o listă de nevoi pe care programul trebuie să le adreseze. Programele şi modulele tematice pe care le avem se adaptează temelor agreate şi se structurează într-un număr de întâlniri în care participanţii parcurg materialul şi exersează aptitudinile dorite. Exemple concrete din realitatea companiei client sunt folosite pentru a recunoaşte valabilitatea abordării propuse.

Temele oferite de Eureka (vezi lista din dreapta) ca programme standard cu durată de ½ -3 zile sunt modulare şi pot fi structurate sau combinate într-un mod care să răzolve cât mai efficient problema clientului.

Methode de Training

Premiza noastră de bază aici la Eureka este că performanţa oamenilor e influenţată mai mult de atitudinile lor decât de aptitudini. De aceea programele pe care le oferim se concentrează pe schimbarea de atitudini şi doar apoi pe înbunătăţirea aptitudinilor.

Participanţii sunt ajutaţi să recunoască faptul că anumite atitudini (cum ar fi capacitatea de a câştiga încrederea) măresc performanţa şi şansele de promovare. Metode de a schimba atitudini şi capcane în care putem cădea în procesul de chmbare sunt discutate.

Progamele folosc o gamă largă de metode care permit participare activă şi depreinderea noilor aptitudini şi atitudini.